Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

piątek, 22 września 2017

Coleslaw z czerwoną kapustą

U kogo dziś rybka smażona na obiad? U mnie niby nie, ale dla Was mam surówkę idealną, która w sam raz wpasuje się właśnie do piątkowego, postnego obiadu! 
Zwykły coleslaw z białej kapusty jest smaczny, ale ten z dodatkiem czerwonej jest dla mnie jednym z najsmaczniejszych odkryć w tym miesiącu :) Niby zwykła surówka, ale przyznam, że nawet jak robiłam podobne, to używałam kwaśnej śmietany. Nawet mi przez myśl nie przeszło, by dodać do niej majonez, który przecież tak uwielbiam!



Składniki:

200g białej kapusty
200g czerwonej kapusty
1 cebula
1 jabłko
1 duża marchewka
3 łyżki majonezu
Sól, pieprz do smaku

Sposób przygotowania w Tefal Companion:

Kapustę pokroić na mniejsze części, jabłko, cebulę i marchewkę obrać i pokroić na kilka części. W misie urządzenia zakładamy tarczę „C” do szatkowania i pokrywę. Ustawiamy prędkość 12. Warzywa szatkujemy w ok. 1 minutę. Nasalamy i odstawiamy na pół godziny. Po tym czasie zbędne soki odlewamy i dodajemy majonez. Mieszamy i doprawiamy pieprzem oraz jeśli jeszcze potrzeba- solą.

 
Sposób przygotowania tradycyjny:

Kapustę szatkujemy na tarce lub drobno siekamy nożem. Obraną marchew ścieramy na tarce z grubymi oczkami, podobnie postępujemy z jabłkiem. Cebulę siekamy bardzo drobno nożem. Wszystko nasalamy i odstawiamy na pół godziny. Po tym czasie zbędne soki odlewamy i dodajemy majonez. Mieszamy i doprawiamy pieprzem oraz jeśli jeszcze potrzeba- solą.


3 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.